Capsule Collection by Penelope and Monica Cruz

17.7.18 PMC 0 Comments


Hello Kitty!:) Vi ho gia' detto che amo la mia vita low cost?:) Se la bellissima, talentuosa e apprezzata attrice spagnola Penelope Cruz puo' salire sul red carpet durante il Festival di Cannes con una pochette di Carpisa in mano, e' ovvio che io qui, gatto in Toscana, saro' ugualmente elegante come lei;). Penelope e Monica da qualche tempo sono ambasciatrici di Carpisa, hanno progettato anche una linea limitata di borse "Capsule Collection", che e' un bestseller in tutto il mondo, pure in Arabia Saudita!:) Adesso in Toscana ci sono i saldi e gli accessori si possono comprare a meta' prezzo. Io ho scelto una sacca, dentro ci sono anche un'altra cintura piu' lunga e una pochette con dentro una sorpresa dalle sorelle Cruz:).

Hello Kitty!:) Czy mówiłam już Wam, że uwielbiam moje życie low cost?:) Jeśli piękna, utalentowana, ceniona hiszpańska aktorka Penelope Cruze, może wyjść na czerwony dywan na Festiwalu w Cannes z torebką z Carpisy, jasne jest, że ja tutaj: kot w Toskanii będę równie elegancka jak ona;). Penelope i Monica, od jakiegoś czasu są ambasadorkami Carpisy, zaprojektował też limitowaną linię torebek Capsule Collection, która świetnie się sprzedaje na całym świecie, nawet w Arabii Saudyjskiej!:) Teraz w Toskanii trwają wyprzedaże i akcesoria można kupić za połowę ich ceny. Wybrałam worek, torebka ma również dłuższy pasek, w środku ma wbudowaną pochette w której znajdziemy niespodziankę od sióstr Cruze:).

Specchio, specchio delle mie brame ...
E' lui il piu' bello del reame?!
Lustereczko, powiedz przecie ...
Jak to on jest najpiękniejszy w świecie?!

A proposito di attori. Sapete come mi chiamava la mia nonna? Attrice drammatica dal teatro bruciato. Quando guardo indietro le mie diverse creazioni artistiche e non solo;), anch'io vedo solo un dramma .. e fuoco!:) 
Ecco il link per la borsa.


Aproposito aktorstwa. Wiecie jak nazywaÅ‚a mnie moja babcia? Aktorka dramatyczna ze spalonego teatru. Jak patrzÄ™ na swoje różne kreacje życiowo artystyczne, rzeczywiÅ›cie widzÄ™ sam dramatyzm ... 
i ognień!:)

Bacio!
Buźka!

0 comments commenti: