July vintage shopping

4.7.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti! All'inizio di questo post vorrei condividere con Voi una mia piccola, grande gioia. Ieri ho visto una foto che mi ha fermato il respiro. E non era una borsa o un Italiano vero;). Era una ragazza malata di sma che in mano aveva una scatola con la miracolosa scritta "spinraza", la medicina per la sma, la mia malattia. E' difficile descrivere la situazione, quando scoprono una medicina per una malattia che pensavi ti avrebbe accompagnato per tutta la vita. Significa anche che la mia terapia si avvicina a grandi passi e fra non molto anch'io faro' quella serie di punture nella schiena per essere "sana". Non so esattamente quando arrivera' questo momento, ogni giorno controllo il mio cellulare e le notizie dalla mia neurologa e ... ho paura! Non delle punture, ma della nuova versione di me stessa. Perche' se sara' cosi come ha detto mio padre che finiro' con gli Aborigeni in Australia?;) O forse non cambiera' niente, ma saro' una vecchietta vivace e bionica?;) So che alcune di Voi sono adesso in ospedale, Vi mando un mega abbraccio e tanti baci. Uscite presto! Nel frattempo mi gusto una quotidianita' normale, anche il giorno in cui posso fare un post:). Non vedrete sul mio blog un fenicottero gonfiabile rosa, ma il cielo toscano prima della tempesta certamente si ... :))

Hej Koty! Na początku tego posta, chciałabym się z Wami podzielić moją małą, wielką radością. Wczoraj zobaczyłam zdjęcie, które zaparło mi dech w piersi. I nie była to torebka, ani Italiano vero;). Była to dziewczyna chorująca na sma, a w ręku miała pudełko z cudowną nazwą spinraza, czyli lekarstwem na sma, czyli na moją chorobę. Ciężko mi opisać sytuację, w której odkrywają lekarstwo na chorobę, z którą myślałaś, że będzie ci towarzyszyć do końca życia. Oznacza to również, że moje leczenie zbliża się wielkimi krokami, wkrótce i ja podam się seriom zastrzyków w kręgosłup, aby być zdrową. Nie wiem kiedy to nastąpi, codziennie spoglądam na telefon z wiadomością od mojej pani neurolog i ... się boję! Nie samych zabiegów, ale nowej wersji siebie. Bo jeśli będzie tak, jak powiedział mój ojciec i skończę z Aborygenami w Australii?;), A może, nic się nie zmieni i będę po prostu dziarską staruszką?:)) Wszystkim, a wiem, że niektóre z Was są teraz w szpitalu, przesyłam mega uściski i buziaki. Wychodźcie szybko! W między czasie smakuję i cieszę się każdym, zwykłym dniem, również takim, kiedy mogę przygotować posta:). Nie zobaczycie u mnie różowego, dmuchanego flaminga, ale toskańskie, burzowe niebo, jak najbardziej ... :))

Ultimamente su qualche blog fatalmente stupido ho letto che le cose vintage sono brutte e vecchie. Spesso Vi mostro i miei piccoli tesori di questo tipo. Penso che abbinate con cose moderne e colorate diventino uniche e con carattere. Si deve saperle trovare, comprarle e portarle. Alla fine di questo mese partiamo per le vacanze, quindi sono andata prima a caccia dello stile vintage;).

Ostatnio przeczytałam na jakimś fatalnym blogu, że rzeczy vintage są brzydkie i stare. Często Wam pokazuje takie małe skarby, uważam, że z nowoczesnymi i kolorowymi dodatkami są charakterne i jedyne w swym rodzaju. Trzeba je umieć znajdować, kupować i nosić. Niedługo w tym miesiącu wyjeżdżamy na wakacje, udałam się więc wcześniej niż zwykle na łowy vinatge;).

Blu dress

Lancetti wallet

Bracelet

Pelle di Giada handbag

E dopo ogni temporale esce il sole ...
A po każdej burzy, wychodzi słońce ...

Buon pomeriggio Gatti!:)
Miłego popołudnia Koty!:

2 comments:

  1. Droga Paulo,
    Spinraza to nadzieja dla wielu... Cieszę się, że jest taka opcja dla wszystkich chorych na sma. Życzę Tobie, aby szansa na leczenie nadeszła jak najszybciej!!!
    A Twoje łupy vintage jak zwykle bardzo fajne. Wynajdujesz same perełki.
    PS. Wspaniałego wypoczynku na urlopie życzę.
    Pozdrowienia z Polski

    ReplyDelete
  2. Dziękuję Kocie, nie wiem kim jesteś, ale dotarłeś w samo centrum mojego serca. Tak, lekarstwo jest dla wszystkich sma ... wiem o czym myślisz :*** Te wszystkie łupy i kosmetyki to tylko pretekst do robienia zdjęć ... :) Dziękuję za komentarz i przesyłam słoneczne pozdrowienia z It i również życzę świetnego urlopu, jeśli jeszcze taki nie nastąpił;) pozdr

    ReplyDelete