Warm welcome day

30.7.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel lunedi:). Mi piace tornare nei posti in cui la gente mi conosce, sempre sono curiosa come stanno e cosa e' successo da quando ci siamo visti l'ultima volta. Anche se tutti mi vedono in ottima forma, migliore dell'anno scorso:)), io oggi volevo solo ...dormire ...

Hej Kotki, witajcie w poniedziałek:). Lubię wracać do miejsc, gdzie ludzie mnie znają, zawsze jestem ciekawa co u nich się zmieniło i wydarzyło od czasu kiedy widzieliśmy się po raz ostatni. I choć wszyscy widzą mnie w świetnej formie, lepszej niż tej rok temu:)), ja dziś najchętniej przespałabym cały dzień ...

Monday morning hurts ...

Ogni donna sposera' l'uomo che le porta la colazione a letto:).
Każda kobieta wyjdzie za mąż, za faceta który przynosi jej śniadanie do łóżka:).

Good morning sunshine!:)

Sono andata nei miei posti e negozi preferiti:). Perche' i giovani in gamba mi chiamavano oggi una Signora?! Aaaa ....
Wpadłam do moich ulubionych sklepików:). Dlaczego młodzi, fajni ludzie nazywali mnie dzisiaj Panią?! Aaaa ...

Fra mille gusti ho scelto ... un cuoricino al sapore di vin brule':))
SpoÅ›ród tysiÄ…ca smaków wybraÅ‚am ... serduszka o smaku vin brule':)) 

e l'infuso d'amore e qualcosina per guardare la luna la sera ;).
oraz herbatkę miłości i coś na wieczorne oglądanie księżyca ;).

Beh, ciascuno di noi ha un Angelo Custode;) ... "Shopping Vicitim Angel", ti aiutera' a fare gli acquisti piu' belli e stilosi:).
Cóż, każdy ma swojego Anioła Stróza;) ... "Anioł Stróż Shoppingu" - pomoże znaleźć ci najpiękniejsze i najbardziej stylowe perełki:).

Si!:) Profumo di zenzero con miele e gelsomino:).
Tak!:) Perfumy o zapachu imbiru z miodem i nutką jaśminu:).

Ciao Fuffi!

Ciao Heidi!:))

Ciao Jake:), ancora non ti ho visto in questo film, ma sicuramente e' moooolto ok, perche' te sempre fai film mooolto ok:).
Ciao Jake:), jeszcze nie widziałam cię w tym filmie, ale na pewno jest świetny, bo ty robisz tylko fajne filmy;).

Se mi sveglierai faro' un brodo di te ...
Jeśli mnie obudzisz, to ugotuję z ciebie rosół ...

Ciao Oscar!:)

E' il momento di tornare Gatti ...
Czas wracać Koty ...  

Buona serata :*
Miłego wieczoru :*

0 comments commenti: