Sunday funday

8.7.18 PMC 0 Comments


Benvenuti Gatti nella domenica!:) Come passate questa giornata divina?:) Ieri ho visto cosi tante mutande dei Saldi da Serena che oggi a Tezenis ero la prima cliente, ma prima ho mangiato la colazione, molto sana ovviamente ...

Koty, witajcie w niedzielę!:) Jak Wam mija ten boski dzień?:) Wczoraj zobaczyłam tyle ładnych majtków z wyprzedaży u Sereny, że dziś rano byłam pierwszą klientką w Tezenis, ale zanim się to stało zjadłam oczywiście zdrowe śniadanie ...

Saldi 50%!
Saldi!:) W Wycon i Tezenis wyprzedaże o połowę :).

Sunday, I am in the park ...

Amo i cani e i cani amano me, oggi Luna s'e' messa accanto a me e non voleva tornare a casa con i suoi proprietari!:) Purtroppo eravamo troppo occupate di noi stesse e non ho scattato nessuna foto, ma c'era anche Lui ... :)

Kocham psy i psy kochają mnie, dziś Luna położyła się w moich nogach mnie i nie chciała wracać z właścicielami do domu!:) Niestety byłyśmy zbyt zajęte sobą i nie zrobiłam zdjęcia, ale był też On ... :)

Cin Cin!

La mia lettura della domenica ... :))
Moja niedzielna lektura ... :))

Buona serata Gatti ...
Miłego wieczoru Koty ...

0 comments commenti: