Sunny saturday vibes

7.7.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti! Questo post e' specialmente per O., la quale mi ha scritto una bellissima e lunga lettera ieri:) Ti ringrazio per il Tuo cuore, ti rispondero' appena posso:). Oggi prima di uscire la zia Lucia ha detto che ho l'aspetto d i una "Attrice Tedesca" ... :)) Qualsiasi cosa significasse l'ho preso come un complimento e sono andata a Pisa ... ;)

Hej Koty! Ten post jest specjalnie dla O., która napisała do mnie długi, piękny list:), dziękuję Ci za Twoje serce i tyle ciepłych słów, odpiszę wkrótce:). Dziś przed wyjściem ciocia Lucia powiedziała, że wyglądam jak "Niemiecka Aktorka" ... :)) Cokolwiek to oznacza, uznałam to za komplement i ruszyłam do Pizy ... ;)

Pausa stop.
Edicola. 
Kiosk.

Pisa.

All'ombra degli alberi ho incontrato Serena. Dei tesori ai saldi si potrebbe parlare per ore;).
W cieniu drzew spotkałam się z Sereną o skarbach z wyprzedaży, można by rozmawiać godzinami;).

Chyba naprawdę zdaję się być "Niemiecką Aktorką", bo ten Pan, bardzo chciał mieć ze mną zdjęcie:)
Forse sembro davvero un'attrice tedesca perche' questo signore voleva per forza una foto con me ... :)

Gdyby spojrzenie mogło mówić ... ;)
Se gli occhi potessero parlare ... ;)

Oggi Vi portero' con me nella mia piazza preferita, anche se devo ammettere che adesso lo e' un po' meno perche' hanno tagliato troppi alberi. Piazza Santa Caterina ...

Zabiorę Was dzisiaj w mój, kiedyś (dziś już mniej, bo wycięli drzewa) ulubiony plac w Pizie, Piazza Santa Katerina ...

E'tempo di tornare a casa Gatti ...
Czas wracać do domu Koty ...

Qui fra poco ci saranno temporali, buona serata!:)
Tutaj zbiera się na burze, miłego wieczoru!:)

0 comments commenti: