Sales lingerie

9.7.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel lunedi!;) Chi porta fiori e ... cappello, porta doppio amore!:) Oggi Fabiola mi ha regalato questo bellissimo (e profumatissimo!:) accessorio ...

Hej Koty, witajcie w poniedziałek!;) Kto przynosi kwiaty i ... kapelusz, przynosi podwójną love! Dziś Fabiola podarowała mi to piękne (i pachnące!:) okrycie głowy ...

e zia Lucia ha portato le margherite dal suo giardino ...
a ciocia Lucia przyniosła margerytki ze swojego ogrodu ...

Vi ho gia' detto che le Italiane sono meravigliose?:) Grazie! :*
Czy już mówiłam Wam, że Włoszki są wspaniałymi kobietami?:) Dzięki!:*

Durante i saldi do la caccia a diverse cose;), ma non mi dimentico mai della biancheria. E cosi quest'anno ho preso ...

Na wyprzedażach poluję na różne rzeczy;), nigdy jednak nie zapominam o bieliźnie. I tak w tym roku chwyciłam ...

Body 

che e' anche una maglina ...
które, tez jest bluzką ...

Push up

perche' a volte mi piace sentirmi come Dolly Parton ... ;)
bo czasem lubię poczuć się jak Dolly Parton ... ;)

Casual bras

Spesso non porto i bra, ma ultimamente ho fatto amicizia con questi di pizzo, morbidissimi e super comodissimi bra. Nel pacchetto troveremo tre pezzi, 3 euro ciascuno, non e' tanto per una biancheria carina, no? Anche Voi potete averli, ecco il link ...
Najczęściej nie noszę staników, ale ostatnio polubiłam się z koronkowymi, miękkimi i super wygodnymi biustonoszami. Trójpak zawiera trzy sztuki w różnych kolorach, 3 euro za ładny koronkowy kawałek, to chyba niewiele, hm? Możecie też go mieć. Oto link ...

Buona settimana!:)
Miłego tygodnia!:)

0 comments commenti: