Red ballet flats

23.7.18 PMC 0 Comments


Benvenuti nella nuova settimana!:) Praticamente attraverso tutta la mia vita in scarpe rosse. Ne ho parecchie e ogni paio e' diverso, dagli stivali invernali ai sandali. Mi mancano solo i tacchi rossi, ma forse anche per quelli verra' il momento giusto;). Per tutti gli eventi piu' importanti mettevo scarpe rosse, non importa se era la mia laurea, un funerale o un matrimonio:). Le persone a me vicine sanno anche che in caso di qualcosa, nell'ultimo viaggio devono mettermi un paio di scarpe rosse plus due borsette;). Ai saldi ho preso queste ballerine ... 

Witajcie w nowym tygodniu!:) Praktycznie caÅ‚e życie chodzÄ™ w czerwonych butach. Mam ich wiele i każda para jest inna, od zimowych kozaków po sandaÅ‚y. Brakuje mi tylko czerwonych szpilek, ale i na to pewnie nadejdzie odpowiedni moment;).  Na wszystkie najważniejsze okazje zakÅ‚adam czerwone pantofle, nieważne czy jest to moja obrona, pogrzeb czy Å›lub:). Moi bliscy wiedzÄ…, w razie czego, jak ubrać mnie w ostatniÄ… podróż. OczywiÅ›cie w czerwone buty plus dwie torebki;). Na wyprzedażach chwyciÅ‚am te balleriny ...

Forse qualche paio piacera' anche a Voi. Vi auguro che Vi portino in posti bellissimi:).

Może jakaś para wpadnie Wam w oko. Niech czerwone buciki niosą Was do pięknych miejsc:).

0 comments commenti: