My holidays makeup

27.7.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nella migliore giornata della settimana!:) Vi devo dire che fare le foto (non con il telefonino), e' un duro lavoro fisico, per qualcuno con una malattia neurologica dei muscoli potrebbe sembrare impossibile. Quando ho comprato la mia prima fotocamera parecchi anni fa, non ero in grado di tenerla a lungo e dopo poco tempo le mani da sole mi cadevano giu'. Una volta la macchina mi e' caduta per terra rompendosi senza speranza di ripararla. Pensavo che un hobby cosi, non era per me. Ma non mi sono arresa e adesso dopo un po' di anni mi sono allenata cosi tanto che tengo in una mano una grande macchina fotografica senza problemi e riesco pure a manovrarla. Sono una lumaca, faccio progressi  anche se lentamente. Se mi stai leggendo e pensi che te non saresti capace di fare foto con una camera, aspetto la tua mail, ti raccontero' esattamente come riesco a fare in modo che il mio disagio non influenzi la qualita' delle foto. Non ho finito nessun tipo di corso, sono un'amatrice, davanti a me c'e' ancora una lunga strada, devo imparare ancora tanto, ma forse ti ispirero' d'avere hobby come il mio e diventera' una gioia anche per te:). Una carissima amica Italiana che sa tanto di fotografia ha detto che potrebbe imparare tanto da me, ma penso che parlava il suo cuore, non la sua testa. Una volta un famoso e popolare scrittore ha detto che gli piacciono le mie foto, un'altra persona ha detto che ho capacita' di vedere piu' degli altri. Forse questo e' piu' importante della tecnica, e forse anche te hai questa capacita' solo che non lo sai:).

Hej Koty, witajcie w najlepszy dzieÅ„ tygodnia!:) MuszÄ™ Wam powiedzieć, że robienie zdjęć (nie telefonem), to ciężka fizyczna praca, dla kogoÅ› z chorobÄ… neurologiczno mięśniowÄ… wydawaÅ‚aby siÄ™ to niemożliwe. Gdy kupiÅ‚am pierwszy aparat kilka lat temu, nie byÅ‚am w stanie go dÅ‚ugo i odpowiednio trzymać i po parku sekundach rÄ™ce same opadaÅ‚y mi na dół. Raz aparat spadÅ‚ mi na ziemiÄ™ i nienaprawialnie siÄ™ wygiÄ…Å‚. MyÅ›laÅ‚am, że takie hobby nie jest dla mnie. Nie poddaÅ‚am siÄ™ jednak i teraz, po kilku latach tak siÄ™ wyćwiczyÅ‚am, że wielki aparat trzymam jedna rÄ™kÄ… i jestem nim w stanie nawet manewrować. Jestem Å›limakiem, robiÄ™ postÄ™py, choć powoli. JeÅ›li mnie czytasz i myÅ›lisz, że ty nie daÅ‚abyÅ› rady z aparatem, czekam na twojego maila, napiszÄ™ ci dokÅ‚adnie co i jak robiÄ™, aby moje dolegliwoÅ›ci w jak najmniejszy sposób wpÅ‚ywaÅ‚y na jakość zdjęć. Nie koÅ„czyÅ‚am żadnych kursów, jestem amatorkÄ…, jeszcze dÅ‚uga droga przede mnÄ…, muszÄ™ siÄ™ sporo nauczyć, ale może zarażę ciÄ™ moim hobby i stanie siÄ™ radoÅ›ciÄ… również dla ciebie:). Jedna kochana mi WÅ‚oszka, która zna siÄ™ na fotografii, powiedziaÅ‚a że mogÅ‚aby ode mnie wiele siÄ™ nauczyć, ale ja myÅ›lÄ™ że zamiast gÅ‚owy mówiÅ‚o do mnie jej serce. Raz bardzo znany i poczytny pisarz powiedziaÅ‚, że bardzo lubi moje zdjÄ™cia. Innym razem ktoÅ› stwierdziÅ‚, że widzÄ™ wiÄ™cej niż inni. Może to ważniejsze niż technika, może ty również masz takie zdolnoÅ›ci, tylko jeszcze o tym nie wiesz:). 

A Wycon ci sono i saldi del 70%! Tutte le Italiane hanno corrono nei negozietti, per colorarsi;). Questi prodotti sono super profumati e carini e non irritano la pelle. Ultimamente mi trucco cosi, che sembra che non sono truccata. Scelgo colori naturali "nude" e il mio scopo e' nascondere il viso stanco di una donna di 35 anni che a volte non dorme e con tante esperienze varie nella sua vita;). Per essere "presentabile" come diceva mia nonna:). Ecco il mio trucco per un giorno in vacanza:).

W Wycon trwają wyprzedaże o 70%! Wszystkie Włoszki popędziły do sklepików, aby się pokolorować. Produkty ślicznie i delikatnie pachną i nie uczulają. Ostatnio maluję się tak, aby nie było widać, że jestem pomalowana. Wybieram naturalne kolory "nude" i chodzi mi głównie o to, aby nie mieć zmęczonej, niewyspanej twarzy 35 letniej kobiety po przejściach;), tylko "jako tako się prezentować" - jak to mówiła moja babcia:). Oto mój dzienny, letni makijaż na wakacje:).

Face
Primer Corrective, Viola
Natural Skin, Fluido Illuminante, Nude 01

Ragazze i primer sotto il makeup di Wycon sono meravigliosi, di ogni tpo e colore. Il bianco illumina, il verde riduce il rossore, l'albicocca maschera le occhiaie, il viola ravviva il colore e dona energia, e' perfetto per pelle la abbronzata. In realta' avrei bisogno di tutti e quattro;). Ho scelto il colore viola, che sulla pelle diventa invisibile:). Con una base qualsiasi il fondotinta andra' bene, apprezzate questo invisibile e teoricamente non necessario cosmetico. Sul viso ho spalmato tre gocce di fondotinta illuminante con finitura satinata. Ho una regola: se non sono sicura del colore, scelgo sempre "Nude".

Dziewczyny, bazy pod makeup od Wycon sÄ… Å›wietne i w różnych kolorach. BiaÅ‚a rozjaÅ›nia, zielona redukuje zaczerwienienia, morelowa niweluje worki pod oczami, a fioletowa dodaje twarzy koloru i energii, podobno jest Å›wietna do opalonej skóry. Tak naprawdÄ™ powinnam naÅ‚ożyć je wszystkie;). Moja ma kolor fioletowy, ale na twarzy staje siÄ™ niewidoczna:). Z bazÄ… jakikolwiek podkÅ‚ad bÄ™dzie wyglÄ…daÅ‚ OK, doceÅ„cie ten niewidoczny i teoretycznie zbÄ™dny kosmetyk. Na twarz naÅ‚ożyÅ‚am trzy kropelki rozjaÅ›niajÄ…cego podkÅ‚adu z satynowym wykoÅ„czeniem, mam zasadÄ™, że jeÅ›li nie jestem pewna jaki kolor wybrać zawsze biorÄ™ "Nude".  


Eyes
Sublime volume e definizione, Black
Color Power Refill eyeshadow, 100 My pinky Gold
Matita occhi e sopraciglia

Vi ho gia' scritto della matitona con finitura bianca, con cui ho sottolineato le ciglia illuminando la zona sotto e negli angoli degli occhi. Gli ombretti in sfere qui sono un hit per il loro prezzo basso e l'infinita possibilita' di scelta. Ho preso il colore pesca, o se preferite, salmone satinato. Ho sottolineato le ciglia con il mascara delicato e volumizzante che le separa.

PisaÅ‚am już Wam o grubej kredce z biaÅ‚ym wykoÅ„czeniem, to niÄ… podkreÅ›liÅ‚am brwi, rozjaÅ›niajÄ…c obszar pod nimi oraz w kÄ…cikach oka. Cienie w tabletkach sÄ… tutaj hitem, ze wzglÄ™du na niskÄ… cenÄ™ oraz mnogość wyboru, wybraÅ‚am poÅ‚yskujÄ…cy Å‚ososiowy odcieÅ„. RzÄ™sy podkreÅ›liÅ‚am delikatnÄ…, pogrubiajÄ…cÄ… i rozdzielajÄ…cÄ… maskarÄ…. 

Lips
Creamful Lipstick
Rossetto Cremoso, Dolly Pink

Kittys, Vi auguro buon weekend. Tornero' presto ...
Kotki, życzę Wam miłego weekendu. Wrócę niedługo ...

2 comments:

  1. Witaj! Zdjęcia, które robisz są naprawdę piękne. Zawsze potrafisz wyłapać coś niezwykłego. Często fotografujesz kosmetyki i podziwiam Cię za to, że zawsze w ciekawy oraz oryginalny sposób prezentujesz je na zdjęciach. Moim zdaniem to naprawdę wymaga kreatywności. Ja interesuję się fotografią od jakiegoś czasu, jestem samoukiem i wiele się już nauczyłam, fotografując moim 10-letnim, kompaktowym Lumixem. Teraz planuję wreszcie kupić lustrzankę, chociaż stać mnie na drogi sprzęt. Mogę zapytać od jakiej lustrzanki zaczynałaś i jakim aparatem aktualnie fotografujesz? Zauważyłam, że to chyba Nikon. Czy miałaś kiedyś okazję korzystać z modelu Canon Eos 1300d? Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za bardzo miłe słowa!:) Fotografia to moja terapia pięknem, staram się go szukać wszędzie nawet na pudełku kremu;). Zdjęcia zaczynałam robić i nadal robię Nikonem z serii CoolPix:) Dziękuję i pozdrawiam oraz życzę udanych kadrów i dużo dobrego światła;) pozdr

    ReplyDelete