Sunny day makeup with Wycon

18.7.18 PMC 0 Comments


Ciao Ragazze!:) Avete sentito ieri qualcuno mega stonato, ma molto impegnatio nell'interpretazione del testo della canzone? Ero io:). E Cesare Cremonini da San Siro. Le sue canzoni mi fanno compagnia dall'inizio del capitolo italiano della mia vita. Amo tutte le sue canzoni e conosco a memoria la maggior parte dei testi:). Buongiono mercoledi!:)

Hej Dziewczyny!:) Czy słyszałyście wczoraj w nocy, kogoś bardzo fałszującego, ale bardzo wczuwającego się w tekst piosenki? To byłam ja:). I Cesare. Cremonini z San Siro. Jego piosenki towarzyszą mi od samego początku, od kiedy rozpoczęłam włoski rozdział mojego życia. Uwielbiam jego wszystkie piosenki i prawie wszystkie teksty znam na pamięć:). Dzień Dobry środo!:)

Oggi vengo da Voi con la mia proposta di un makeup per una bellissima giornata solare. Me la immagino molto delicata, calda e nelle tonalita' naturali della pesca. Ho usato i trucchi Made in Italy di Wycon, dove adesso ci sono i saldi:). Tutte le Italiane amano Wycon e pure io:). Vi ricordo che non sono una pittrice perfetta, probabilmente quando alcune di Voi imparavano a disegnare con l'eyeliner, io ero in qualche biblioteca o insegnavo a qualche bamnino a dire "rosa" non "losa", spero che mi capirete e perdonerete;).

Dziś przychodzę do Was z moją propozycją dziennego makijażu na piękny, słoneczny dzień. Wyobrażam go sobie jako delikatny, ciepły i w brzoskwiniowych naturalnych odcieniach. Z pomocą przyszły mi kosmetyki Made in Italy od Wycon, gdzie trwają wyprzedaże:). Wszystkie Włoszki kochają Wycon i ja też:). Zaznaczam, że nie jestem malarką idealną. Prawdopodobnnie gdy niektóre z Was uczyły się robić równe kreski na oku, ja siedziałam w jakiejś bibliotece, albo uczyłam jakieś dziecko mówić "rower" nie "lowel", mam nadzieję że mnie zrozumiecie i przebaczycie;).

Face
Smoothing primer
Veil Foundation Honey
Compact Highlighter
Blush Urban Face Powder City Sunset

Dopo avere messo la base sul viso, ho mattificato la pelle con tre gocce di fondotinta. Ho provato anche il nuovissiomo fard per le guance per l'estate colore pesca. E' molto carino, anche se Vi avverto che e' molto pigmentato e prima di metterlo sul viso e' meglio sbattere il pennello sul polso della mano, cosi sulle guance si applichera' la quantita' giusta. Alla fine ho illuminato il viso con l'illuminante;). 

Po nałożeniu na twarz bazy, skórę zmatowiłam trzema kropelkami podkładu. Wypróbowałam najnowszy róż do policzków, przeznaczony na lato w brzoskwiniowym odcieniu, jest bardzo fajny, choć przestrzegam Was, że jest bardzo napigmentowany i przed nałożeniem go na twarz, warto otrzepać pędzel o puls naszej dłoni, aby na policzkach nie znalazło się go za dużo. Na koniec twarz lekko opruszyłam rozjaśniaczem.

Eyes
Revolutionary Mascara
Quickpalette eyeshadow mat
We got eyebrow Espresso Brown, Highlighter

Dalla palette con ombretti matt, ho scelto i colori bianco, ecru' e pesca (anche se sono molto curiosa degli ombretti scuri). Questi ombretti si applicano molto bene e danno un effetto molto naturale e delicato. Vi consiglio caldamente la matita per le sopracciglia, da una parte contiene l'illuminante con il qualce possiamo schiarire la pelle sotto le ciglia. Ho sottolineato le ciglia con il mascara volumizzante e amplificante colore nero, purtroppo devo ammettere che con le temperature calde a volte va via.

Z paletki z matowymi cieniami, wybraÅ‚am kolor biaÅ‚y i ecru oraz brzoskwiniowy (choć jestem bardzo ciekawa ciemnych kolorów), cienie siÄ™ nie obsypujÄ… i wyglÄ…dajÄ… bardzo delikatnie i naturalnie. Bardzo Wam polecam kredkÄ™ do malowania brwi, jest Å›wietna,  po drugiej stronie zawiera rozjaÅ›niacz, którym rozjaÅ›niamy oko tusz przy brwiach. RzÄ™sy wytuszowaÅ‚am czarnÄ… maskarÄ…, która powiÄ™ksza i zagÄ™szcza rzÄ™sy, niestety muszÄ™ przyznać, że w upale lubi siÄ™ trochÄ™ rozmazywać.

Lips
Miami Orange

Sulle labbra ho messo il rossetto che vira al colore pesca.
Usta podkreśliłam pomadką, która odcieniem wpada w brzoskwiniowy kolor.

Buon pomeriggio Gatti:*
Miłego popołudnia Koty :*

0 comments commenti: